Як збільшити кут нахилу в повороті

Як почати їздити з більшим кутом в повороті

Давайте розберемось, а для чого нам кут?

По-перше, кут нахилу компенсує центробіжну силу яка діє на райдера та мотоцикл, вона намагається виштовхнути їх як з каруселі, тому найперше – це компенсація шляхом нахилу та зниження центру ваги.

По-друге, кут дозволяє перейти на менший зовнішній радіус шин, що допомогає мотоциклу повернути.

По-третє, в джимхані райдер зможе навчитись використати центробіжну силу та інерцію для швидшого виходу з повороту, а для цього треба вміти входити в поворот в нахилі, контролювати цей нахил та почуватись там комфортно.

Надалі цей навик дозволяє робити швидші перекладки, тренувати trail-braking да і зношувати шини більш рівномірно ;)

Таким чином вправа на схемі Hitch може нам в цьому допомогти.  Завдяки декільком різним діаметрам та швидкості, Ви зможете тренуватися та змінювати різні кути нахилу.

Подивіться схему та зробіть кілька ознайомлювальних кіл по ній, поки Ви не запам’ятаєте її та схема стане зрозумілою.Ви можете використовувати цей курс для практики різних навичок, але наразі розглянемо наступне: тренування їзди під більшим кутом.

Обов’язково подбайте про свою безпеку: достатнє місце по краях траси для несподіваних вилетів або слайдів, надійне спорядження (шолом, штані, наколінники, перчатки, захист торса, спини та рук) ну і звісно друзі та райдери, що можуть Вам допомогти.

Пояснення

Залишивши стартову коробочку, Ви об’їжджаєте перший конус зліва, таким чином виконуючи правий поворот, але звідти всі наступні повороти будуть лівими, доки ви знову не досягнете першого конуса.
Повертаючись до першого конуса, Вам доведеться швидко зробити правий розворот. Таким чином, надалі будуть всі праві повороти на різних кутах, поки ви знову не повернеться на перший конус.

Напрямки

Спробуйте їздити по схемі з одним великим кутом нахилу.

Ваш мотоцикл має бути нахиленим – весь час: від першого конуса і до наступного разу як Ви знову повернетесь до першого конуса. Не дозволяйте йому випрямлятись ні на секунду. Спробуйте нахиляти мотоциклі на 100% весь час, але на різних кутах.

 

Точки уваги

Зосередьте увагу на 2х пунктах

  1. Коли виконуєте перекладку зліва направо на першому конусі, Ваша ціль – найшвидша постановка байка в максимально можливий кут нахилу.  В той самий нахил, з яким ви їхали до перекладці на конусі №1.
  2. Інший момент, це вихід з воріт в напрямку до центрального конуса. Це точка, де ваш байк відносно прямий, щоб вмістить в ворота. Але після воріт знову та сама мета – досягти максимального кута якнайшвидше.
    На цих 2 пунктах слід реально відчути як збільшуються оберти Вашого двигуна за рахунок прискорення від падіння в поворот та зміни радіусу шин. Досягнення такого відчуття швидкості та керування – це чудова і реальна мета для цього тренування

Джерело: https://motogymkhana.nl/forums/topic/masterclass-the-hitch-lean-angle-practice/#post-3929