Результати 9го заключного етапу #2018MGymkhanaWC9

#2018Mgymkhana WC9 Haruhiko Tsujiie Japan GSX-R1000

Підсумки 9го етапу #2018MGymkhanaWC9

Хей! Фанати мото-джимхани і любітєлі чиркати підніжками, ми нікуди не пропали, просто активно катали в ці теплі осінні дні.

Але настав час поділитись з Вами результатами 9го етапу онлайн чемпіонату з мото-джимхани #2018MGymkhana. Цей етап пройшов під девізом “знайди теплий день” та “чому гума закінчується так швидко” :)

Тим не менш, ми активно гріли шини та асфальт під цією схемою майже півтора місяці, бо Джеймс затримав публікацію схеми і додав час на подання результатів.

Ребята з Київської мото джимхани гарно розкатались і показали дуже достойний час:

  • Максим Гріценко – MT-07 – 44.41 +1 сек штраф за 38см конуси
  • Вітя Мєлкій – Honda Transalp – 46.17
  • Діма Лисенко – Honda CB400 – 46.96
  • Віталік Potomok – Honda CB125 –  48.90
  • Гріша – Honda CBR650F – 58.XX – не подав результати
  • Саша Борисов – Yamaha FZ7N – нажаль не брав участь через проблеми зі спиною
  • Чінгіс Баринов – Yamaha Tracer 900 – також не брав участь, але через проблеми зі зчепленням
  • Андрій – піт Kayo 50 – близько хвилини, але немає відео чистого проїзду і не подав результати

Усі ребята дуже гарно прокачались на цьому етапі і покращили свої навички.

Більше відео Ви можете подивитись тут, а поки що ось Вам маленьке овервью схеми:

 

Турнірна таблиця з результатами WC9

Давайте тепер подивимось таблицю з результатами WC9. У цьому етапі  Haruhiko Tsujiie показав неймовірний результат 38,622, на другому місці досі не відомий нам учасник, але явно сильний джимханіст з Японії Kohei Hayakawa DRZ-400SM, що показав час всього на 0,39 сек повільніше за лідера – 39,012. І на 3 місці Jan Zapach також на DRZ-400SM, він показав результат в 39,55 сек.

Нажаль Richard van Schouwenburg показав доволі слабкий результат в 42,9 сек, у зв’язку з подорожами та погодою.

Мото Джимхана Київ також покращує свої позиції, вже 2є пілотів потрапили в залік: Вітя Мєлкій та Макс Гріценко, і якби не 1 сек штрафа за 38см конуси, то Макс міг би увійти в 115% часу від лідеру.

Вітя мав проблеми з передньою вилкою та старою гумою, виправивши це, він точно міг би показати ще кращий результат на цій схемі.

Діма зовсім трішечки не дотягнув до 46 сек, думаю, якби був на суперкорсі замість стокової гуми,  то точно б покращив час на 1-2 сек.

Результати 9 етапу онлайн чемпіоната з джимхани 2018MGymkhana

Тим не менш, в загальному заліку першу сходинку займає Haruhiko, на другому місці Richard, на третьому Jan, ми скоро оновимо тут картинку, як тільки її опублікують.

 

Найкращий час на WC9

Давайте тепер разом подивимось відео проїзду найкращого райдера дев’ятого етапу за неймовірні 38.622 сек.

Знайомтесь – Haruhiko Tsujiie родом з Японії і їздить на GSX R1000. Це саме той чувак, що поставив світовий рекорд проходження GP8 в 25.790 сек, і призер численних змагань з Джимхани в Японії.

Інші відео ви можете знайти на YouTube за хеш-тегом #2018MGymkhanaWC9

Мотоцикл GSX R1000 Haruhiko Tsujiie

У його мотіка майже стандартні апгрейди для такого рівня райдерів:

  • зірки – в “+” на зад, та “-” на перед
  • крута прокачана підвіска (Scuderia Okumura rebulbbing, spring 1.07 k, oil surface 750 mm, preload the weakest from 4 clicks Rear Suspension: Nitron, Spring 8.0k, Yoshimura’s Link)
  • трошки апгрейдів двигуна: вихлоп, фільтр, мізки (Yoshimura’s Pivot Engine: Yoshimura air cleaner, ECU rewrite, one way valveExhaust: Akravovich Evolution line)
  • колеса – карбонові чи магнієві (BST carbon or OZ magnesium )
  • один з двох передніх гальмівних супортів знятий для меншого ефекту гіроскопа та меншої непідресореної ваги
  • шини – спортивні напів-сліки (перед Dunlop Alpha 13 SP 120 / 70-17 , зад DIABLO Super Corsa SC1 200 / 55-17)
  • ну і класика підготовки спорт-снарядів – заміна кліпонів на звичайний руль з проставками та зпилений обмежувач керма для більшого вивороту

Можете самі подивитись на його спорт-снаряд

 

Розбираємо проїзд по схемі WC9

Минулого разу ми порівнювали наш найкращий результат на схемі WC6 і тоді відставання від лідера було цілих 8.67 секунд або 126.2%, цього разу 5.788с, що є 114.98%, якщо ж додати 1 штрафну секунду, то це буде 117.58%.

Проте, для нас найцікавіше в тому, що ми можемо повчитись “онлайн” у більш досвідчених райдерів з усього світу, порівняти траєкторії, подивитись точки гальмування і в цілому на техніку джимхани.

Проїхавши цю трасу на час, стало зрозуміло, над чим нам треба працювати, а саме:

  • більший кут нахилу та стабільність в ньому
  • швидші перекладки і вхід в максимальний кут нахилу
  • активне гальмування на вході в поворот до самого апексу, в незалежності від куту нахилу (trail braking)
  • не гальмувати в самому повороті, щоб дати мотоциклу йти за інерцією
  • підкорегувати траєкторію входу (про це ми окремо напишемо в рамках тренувань на схемі GP8)
  • ну і звісно швидше розганятись та пізніше гальмувати

Як покращити час на схемах – поради від Jan-a Zapach-а

Jan виявився дуже люб’язним і розказав, на що звернути увагу:

  • не концентруйтесь на часі, сфокусуйтесь на техніці
  • працюйте над широким, плавним, але швидким входом у поворот
  • гальмуйте сильніше і пізніше в повороті
  • гальмуйте в нахилі, а не коли мотоцикл вертикально
  • відпускайте гальма раніше і на більшій швидкості, тоді зможете проходити поворот швидше
  • активно переходьте в розгін
  • і найголовніше, будьте плавними

Здавалось би, не так вже й важко, але це потребує наполегливих тренувань, що ми і робимо на наших майданчиках.

Слідкуйте за анонсами, новинами та подіями в наших соц. мережах Фейсбуці МотоДжимханаКиїв та Інстаграмі МотоДжимхани Київ. Приєднуйтесь до наших груп в Вайбері та Телеграмі

Stay Tuned!

Max
Max