Результати 5го етапу #2018MGymkhanaWC5

#2018mgymkhanawcWC4 - Winner

Підсумки 5го етапу #2018MGymkhanaWC5

Ну що ж фанати мото-джимхани, 19го числа була остання дата подання результатів 5го етапу онлайн чемпіонату з мото-джимхани # 2018MGymkhana. Київська джимхано-тосувка настільки була зайнята чемпіонатами в Києві та Одесі, що просто не знайшла часу щоб прийняти участь в цьому етапі. Схему ми звісно катали, і найкращім результатом у нас було 37:19, так що призери ще можуть поки що не нервувати, хоча напруження там і так вирує.

На минулому тижні m-gymkhana.com опублікували таблицю з результатами, дивимось уважно :)

Давайте тепер разом подивимось відео проїзду найкращого райдеру цього етапу за неймовірні 28.231 сек.

Знайомтесь Haruhiko Tsujiie родом з Японії і їздить на GSX R1000. Це саме той чувак, що поставив світовий рекорд проходження GP8 в 25.790 сек і призер численних змагань з Джимхани в Японії.

 

Мотоцикл GSX R1000 Haruhiko Tsujiie

В його мотіка майже стандартні апгрейди для такого рівня райдерів:

  • зірки – в “+” на зад, та “-” на перед
  • крута прокачана підвіска (Scuderia Okumura rebulbbing, spring 1.07 k, oil surface 750 mm, preload the weakest from 4 clicks Rear Suspension: Nitron, Spring 8.0k, Yoshimura’s Link)
  • трошки апгрейдів двигуна: вихлоп, фільтр, мозги (Yoshimura’s Pivot Engine: Yoshimura air cleaner, ECU rewrite, one way valveExhaust: Akravovich Evolution line)
  • колеса – карбонові чи магнієві (BST carbon or OZ magnesium )
  • один з двох передніх гальмівних супортів знят для меншого ефекту гіроскопа та меншої непідресореної ваги
  • шини – спортивні полу-сліки (перед Dunlop Alpha 13 SP 120 / 70-17  зад DIABLO Super Corsa SC1 200 / 55-17)
  • ну і класика підготовки спорт-снарядів – заміна кліпонів на звичайний руль з проставками та зпилений обмежувач керма для більшого вивороту

Розбираємо прозд по схемі

Як бачите, Haruhiko прокатив трасу WC4 за неймовірні 28.231 секунд, тоді як нам вдалось проїхати аж за 37 сек, різниця – цілих 10 секунд або 1/4 траси, що звісно дуже багато. Проте, для нас найцікавіше в тому, що ми можемо повчитись “онлайн” в більш досвідчених райдерів з усього світу, порівняти траєкторії, подивитись точки гальмування і в цілому на техніку джимхани.

Проїхавши цю трасу на час, стало зрозуміло над чим нам треба працювати, а саме:

  • більший кут нахилу
  • швидші перекладки і вхід в максимальний кут нахилу
  • активне гальмування на вході в поворот до самого апексу, в незалежності від куту нахилу (trail braking)
  • не гальмувати в самому повороті, щоб дати мотоциклу йти за інерцією
  • підкорегувати траєкторію входу (про це ми окремо напишемо в рамках тренувань на схемі GP8)
  • ну і звісно швидше розганятись та пізніше гальмувати

Здавалось би, не так вже й важко, але це потребує наполегливих тренувань, що ми і робимо на наших майданчиках під час безкоштовних тренувань з джимхани.

 

Слідкуйте за анонсами, новинами та подіями в наших соц мережах Фейсбуці МотоДжимханаКиїв та Інстаграмі МотоДжимхани Київ. Приєднуйтесь до наших груп в Вайбері та Телеграмі

Max
Max