Результати 4го етапу #2018MGymkhanaWC4

#2018mgymkhanawcWC4 - Winner

Підсумки 4го етапу #2018MGymkhanaWC4

Ну що ж фанати мото-джимхани, 19го числа була остання дата подання результатів 4го етапу онлайн чемпіонату з мото-джимхани # 2018MGymkhana. Київська джимхано-тосувка теж не стояла осторонь і подала свої скромні проїзди, про що й написали на сторінці в ФБ.

Сьогодні m-gymkhana.com опублікували таблицю з результатами, дивимось уважно :)

Насправді, нам немає чим пишатись, просто приємно, що ми таки правильно подали результати і можемо побачити імена українських джимханістів поруч з світовими райдерами. Натомість пошаримо відео проїзду найкращого райдеру цього етапу.

Знайомтесь Haruhiko Tsujiie родом з Японії і їздить на GSX R1000. Це саме той чувак, що поставив світовий рекорд проходження GP8 в 25.790 сек і призер численних змагань з Джимхани в Японії.

Мотоцикл GSX R1000 Haruhiko Tsujiie

В його мотіка майже стандартні апгрейди для такого рівня райдерів:

  • зірки – в “+” на зад, та “-” на перед
  • крута прокачана підвіска (Scuderia Okumura rebulbbing, spring 1.07 k, oil surface 750 mm, preload the weakest from 4 clicks Rear Suspension: Nitron, Spring 8.0k, Yoshimura’s Link)
  • трошки апгрейдів двигуна: вихлоп, фільтр, мозги (Yoshimura’s Pivot Engine: Yoshimura air cleaner, ECU rewrite, one way valveExhaust: Akravovich Evolution line)
  • колеса – карбонові чи магнієві (BST carbon or OZ magnesium )
  • один з двох передніх гальмівних супортів знят для меншого ефекту гіроскопа та меншої непідресореної ваги
  • шини – спортивні полу-сліки (перед Dunlop Alpha 13 SP 120 / 70-17  зад DIABLO Super Corsa SC1 200 / 55-17)
  • ну і класика підготовки спорт-снарядів – заміна кліпонів на звичайний руль з проставками та зпилений обмежувач керма для більшого вивороту

Розбираємо прозд по схемі

Як бачите, Haruhiko прокатив трасу WC4 за рекордні 29.999 секунд, тоді як нам вдалось проїхати аж за 39-40 сек, різниця – цілих 10 секунд або 1/4 траси, що звісно дуже багато. Проте, для нас найцікавіше в тому, що ми можемо повчитись “онлайн” в більш досвідчених райдерів з усього світу, порівняти траєкторії, подивитись точки гальмування і в цілому на техніку джимхани.

Проїхавши цю трасу на час, стало зрозуміло над чим нам треба працювати, а саме:

  • більший кут нахилу
  • швидші перекладки і вхід в максимальний кут нахилу
  • активне гальмування на вході в поворот до самого апексу, в незалежності від куту нахилу (trail braking)
  • не гальмувати в самому повороті, щоб дати мотоциклу йти за інерцією
  • підкорегувати траєкторію входу (про це ми окремо напишемо в рамках тренувань на схемі GP8)
  • ну і звісно швидше розганятись та пізніше гальмувати

Здавалось би, не так вже й важко, але це потребує наполегливих тренувань, що ми і робимо на наших майданчиках.

 

Слідкуйте за анонсами, новинами та подіями в наших соц мережах Фейсбуці МотоДжимханаКиїв та Інстаграмі МотоДжимхани Київ. Приєднуйтесь до наших груп в Вайбері та Телеграмі

Max
Max